Follow Dashboard
TITLE; Comel comel
Monday 21 January 2013 | 03:35 | 0 comments


Assalamualaikum semua ..
Yas bahagia sangat sebab dapat jumpa dia buat kali terakhir . :') Yas ingat nak jumpa dia dekat McDonald sebab Yas ada
study group .. Dia cakap malas sebab masa tuu tengah hujan . :) Yas pun okey jee lah . Okey lah sangat diaorang balik pukul 1 , Yas balik pukul 2 . Tuu yang bosan sangat tuu . Dia mesej " Assalam.Jumpe pukul? " Yas balas " Pukul 6 , depan rumah :) " Dia balas " Kalau sy kluar awal, awak bole kluar awal tak? " Yas gelak jee .. :3 Huhuu . Dalam pukul 5.30 ptg awak datang saya tak tahu nak buat apa masa tuu . Banyak kali awak lalu saya senyap jee . Kesian awak tunggu lama dekat luar dah lah hujan . :( Saya gelak jee bila dengan awak semalam . Sakit perut ketawa kelakar sangat . Masa Akak suruh awak tolong belikan topup untuk dia . Awak pergi beli Celcom 10 dia nak Celcom 5 . HAHAHA .. XD Cuak muka . Heee . Padan muka . Ya kee saya tak bagitau awak ?? Kee mengada nieh haa ?? :O Tumbuk kang . Saya dah bagi surat cinta kita dekat awak *surat cinta lah sangat puihhhh* :p Awwww awak terharu dengan ayat saya ~ :') Tadi pagi saya kejut awak untuk kali yang terakhir . :D Awak call saya tapi :( akak tengah tidur saya tak nak kacau dia . Awak pun merajuk . Saya pujuk . Selamat awak dah okay . Saya call awak sebelum saya nak siap-siap pergi sekolah . 5 minit tuu dah rasa macam 5 saat . :') Awak ada cakap yang awak berharap saya ikat belon *cinta* nieh sampai kita kahwin . :') Saya yang mulanya sedih tiba-tiba happy bila dengar awak cakap macam tuu . Awwwww ! Saya akan menunggu awak disini . :) tanpa sebarang langkah pun . Emmmm rindu awak . Awak sejuk tak dekat sana ? Y..


Old things | New things