Follow Dashboard
TITLE; Petang ini .. :')
Saturday 19 January 2013 | 00:52 | 0 comments
Assalamualaikum .. :) Tinggal sehari jee lagi . :') Dia nak pergi teknik dah . Harap harap Yas dapat jaga diri sendiri selama dia tak ada dekat sini . Yas nak sangat tengok dia berjaya . Yas ingat nak bagi surat dekat dia hari Jumaat hari tuu . Tapi ...tak jadi . :') Yas nak bagi dekat dia hari nieh . Yas pun nak bagi kuih sekali . Alhamdulillah Yas yang buat kuih tuu sendiri . :) Nak jumpa dia depan rumah Yas lah . Malas nak keluar . Lagipun , Yas duduk rumah sorang sorang . Harap awak tak jadi macam dulu . InsyaAllah . :) 2 tahun ? 10 tahun ?? 2 minggu cukup menyiksakan . Tapi tuu semua kerja Allah . Mungkin lebih daripada 10 tahun , mungkin kurang . :D Saya hanya boleh berserah kepada Allah . Kadang-kadang apa yang kita minta tak jadi kenyataan . Tapi Yas nak sangat semua impian dia jadi kenyataan . :) Saya doakan awak sentiasa bahagia dengan keluarga awak . Jaga KESIHATAN awak . Ingat saya selalu tau .. *nak jugaaa* Hari nieh kita dah 1 tahun . :') *dalam mimpi* Harap awak dah lupa tarikh yang merepek nieh . :) Hari jadi saya awak mesti tak ada . Kalau awak ada pun , mungkin saya balik kampung . :) Saya akan bahagia kalau awak bahagia . Mencintaimu kebahagian , menyayangimu  impian , dan menjadi milikmu adalah perasaan yang terindah dan teramat-amat indah . :') 


Old things | New things