Follow Dashboard
TITLE; What ??! Okey . :(
Saturday 12 January 2013 | 14:45 | 0 comments
Assalamualaikum .. Emmmm Yas ada good news .. Good news kee Yas ? :( Okey . Macam nieh , dia *tarik nafas panjang* *jerit* DIA DAPAT MASUK TEKNIK !! Yas tak cakap apa-apa pun . Just smile . Ibu cakap , tak apa apa lah . Dia bijak juga . Mak dia mesti bangga dengan dia . :) Yas pun gelak jee lah . Padahal sedih sangat . :'( Tapi tak apa lah masa depan yang kita nak kejar kan ? Saya selalu doakan yang terbaik untuk awak . Harap awak dapat gembirakan hati mak awak . Sumpah saya cakap , saya tak penting .. :) Okey ? Awak ingat tak saya nanti ? :) Harap awak tak lupakan saya . Dia cakap " awak tahukan saya dapat masuk teknik ? " Yas terkejut lah pada mulanya . Takut awak jumpa orang lain . :') Biar semua Allah tentukan . Tugas awak , saya belajar . Betul tak ? Sekarang awak tak ada mood . Tak apa apa lah kan . Saya faham . :) awak kan kena bersedia nak masuk teknik . :) Saya nieh apa lah sangat nak berbanding dengan dioarang semua . Yas jangan mengalah okey ! Kau boleh ! Harap tak berubah hati . Amin .. Y .


Old things | New things